Структурні підрозділи на факультеті

На ФМІБ як його структурні підрозділи створені і функціонують з правом дорадчого голосу:

• Вчена Рада факультету у складі 21 особи;
• Навчально-методична комісія – 5 осіб;
• Студентські ради на кожному курсі з числа старост академічних груп.

Як підрозділи наукового профілю на факультеті створено:

• Відділення з проблем менеджменту і економічного розвитку регіону;
• Консультаційний пункт з проблем розвитку ринкових відносин та приватизації;
• Студентські наукові товариства при кафедрах;
• Філії випускових кафедр на базових підприємствах.

Основними науково-технічними базами практичної і науково-дослідної роботи студентів є Вінницьке науково-виробниче об’єднання “Діамант”, Промислова група „КМТ”, Вінницьке обласне управління державного майна, Управління економіки Обласної державної адміністрації, Обласне відділення статистики, Вінницьке регіональне управління НБУ, Банк Південний, Приватбанк, Ощадбанк, Украгазбанк, а також наукові праці вітчизняних і зарубіжних вчених, наукові періодичні видання, матеріали наукових конференцій тощо.

Як структурні підрозділи навчально-методичного профілю на факультеті функціонують:

• науково-методичний семінар на кожній кафедрі;
• педагогічний семінар молодих викладачів;
• семінар старост академічних груп з проблем студентського самоуправління у навчально-виховному процесі у вищій школі.

В організації підготовки спеціалістів на ФМІБ беруть участь також такі структурні підрозділи Вінницького національного технічного університету:

• Центр гуманітарно-педагогічних проблем;
• Інститут прогресивних освітніх технологій;
• Інститут магістратури, аспірантури і докторантури;
• Центр організаційного та методичного забезпечення навчання;
• Центр інтеграції навчання з виробництвом;
• Науково-дослідна частина;
• Патентний відділ.

Вищевказане дозволяє готувати бакалаврів, спеціалістів, магістрів з поглибленими теоретичними та спеціальними знаннями, які будуть володіти методами і засобами наукових досліджень, уміти самостійно на високому рівні вести менеджерську, наукову та педагогічну роботу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *